Sinds MCW ‘creative agency’ achter haar naam heeft staan, is grafisch ontwerpen voor printwerk en het ontwikkelen van huisstijlen een expertise die we meer en meer ondernemen. Recent werd de huisstijl voor de stichting EPAC ontwikkeld.
De taak van de stichting EPAC is het inzamelen van gebruikte accu’s van elektrische fietsen. Een uitgebreide briefing voor de huisstijl was vooraf niet voor handen, maar met beknopte aanwijzingen is gelukt een aantal treffende ontwerpvoorstellen te doen. Deze vielen zozeer in de smaak dat het voor de opdrachtgever moeilijk kiezen bleek.
Passend bij de praktische taak van de nieuwe stichting is een eenvoudige, overzichtelijke huisstijl met professionele uitstraling gekozen. In het logo hebben de fiets en accu de hoofdrol, met een strakke lijnvoering getekend. Kleurkeuze blauwgrijs met frisgroen staat voor zakelijk in combinatie met duurzaamheid.
We kijken er naar uit meer te ontwikkelen naar aanleiding van de nieuwe huisstijl, uiteraard is de bijbehorende website in aantocht!